Rabu, 20 Ogos 2014

aku.

lemah.jatuh.

sedar aku. saat jam berdering. tepat 3 pagi.
Aku bangkit. tuju aku untuk kembali kepadaMu.

lemah, jatuh.

rasa aku hilang. tangisan aku kaku.
pohon ku tidak seperti dulu.
aku sedar. aku jauh dari Mu.

berhari, berminggu,
aku sibuk memohon padaMu.
hanya untuk urusan duniaku.

lemah. jatuh.

rasaku hati itu,
tidak ada dengan ku.
jauh dan rapuh pada perasaan ku.

lemah. jatuh.

saat dulu aku belai tangisan ku.
aku belai keliru ku,
aku belai siksa kata putus ku.

akhirnya aku,
jauh dari Mu.

lemah. jatuh.

Tuhan, kembalikan aku.
aku rindu tangisan kerana taubatku.
aku rindu untuk terus merayu cintaMu.

lemah. jatuh.


Aku dihambat resah,
mencariMu disetiap arah
tanpa Mu aku lemah,
daya ku mudah lelah,
rindu tak sudah.



Aku lah perindu.



keimdahan itu ,ingin ku rasakan di dingin malam dan hangat siang Mu.



Tuhan, singgahilah hatiku saat aku mula menjauhiMu. 

Tiada ulasan: